March 26, 2017

KIKO Milano haul





KIKO Milano nail polishes (from left to right): 477, 478, 361, 340, 527  //  KIKO Milano smart fusion lipstick 408  //  KIKO Milano Rebel Bouncy blush in 01 - Velvety Peach


Ono što sam imala u planu za najnoviji post je zapravo bila odevna kombinacija (čega težim da bude što više na ovom blogu jer je on, pre svega, odraz mog ličnog stila), ali sam se razbolela i odlučila da to odložim za nekoliko dana da se malo oporavim. U međuvremenu se moja mama vratila sa službenog puta u Beču i iznenadila me karminom, rumenilom i lakovima za nokte iz parfimerije KIKO Milano kojih, nažalost, nema u Beogradu. Čim sam ih sve pogledala bacila sam se na posao i isprobala ih, a sada je vreme da podelim svoje utiske.


1. Lakovi za nokte:  moja mama je imala sreće što je bila u parfimeriji baš u poslednjih par dana jer je tada bila akcija da bilo kojih pet lakova za nokte u prodajnom asortimanu dobijate za pet evra na kasi, i ona se odlučila za sledećih pet: 477, 478, 361, 340 i 527. Nijansa 477 je bisernobela sa diskretnim svetlucavim česticama, i kako je slabije pigmentisana bio bi vam potreban bar još jedan dodatni sloj da biste u potpunosti pokrili nokte i dobili pun intenzitet boje, ali moje lično mišljenje je da bi mnogo bolje poslužila kao glamurozna završnica klasičnom francuskom manikiru. Nijansa 478 je poput ružičastog bisera, i slična u smislu da i sama ima bisernu svetlucavost, ali je pigmentisanija i u dva sloja može dati traženi efekat. Lak u nijansi 361 je intenzivno pigmentisan, tamnokoralne boje i odličan već u jednom sloju, ali za veću postojanost i ujednačenost boje preporučujem nanošenje dva sloja. Isto mogu reći i za nijansu 340, koja je svetloplava i sjajna za predstojeću prolećnu sezonu. I na samom kraju, lak u nijansi 527 je tamnotirkizne boje, gotovo da se može reći da podseća na safir, i ima sitne svetlucave čestice kao nijanse 477 i 478, ali je od pomenute tri nijanse i najbolje pigmentisan. Mislim da mi je ovaj lak najdraži od svih pet nijansi, ali se radujem tome da ih sve isprobam jer sam se pomalo odvikla od lakiranja noktiju.


2. Karmin:  boja breskve je verovatno savršen izbor za svaku osobu bez obzira na ten, boju očiju i kose jer licu daje svežinu i nežnost, i ako znate kako da se poigravate njenim nijansama efekat je zaista izuzetan. Obradovala sam se kad sam videla boju ovog karmina, koja je zapravo svetla nijansa koralne boje, ali dovoljno slična prethodno pomenutoj boji breskve da se uklopi u taj nežan, prirodni izgled. Pigmentacija dosta nalikuje gušćim sjajevima za usne, i samim tim mu je postojanost nešto manja, ali uz adekvatnu olovku za usne može biti nanet uredno kao bilo koji karmin sa mat završnicom. Mislim da će ovo biti dobrodošla promena u odnosu na mat karmine koje u poslednje vreme intenzivno koristim jer ne isušuje usne, a daje im onaj divan, ženstveni sjaj za koji sam zaboravila koliko lepo može da izgleda.


3. Rumenilo:  mnogo češće koristim bronzere u odnosu na rumenila jer mislim da bolje pristaju mom tenu, boji kose i očiju, ali kao što sam rekla nešto ranije, boja breskve je verovatno nešto najsvestranije kada je šminka u pitanju, i to se apsolutno odnosi i na rumenila. Pakovanje ovog rumenila me je oborilo s nogu - kutijica je pravo malo umetničko delo u toploj nijansi ljubičaste sa belim detaljima i slovima u boji ružičastog zlata, a kutijica sa ogledalcetom je izrađena od kvalitetne plastike, takođe u boji ružičastog zlata, koja mi je jedna od omiljenih boja. Rumenilo je nežno i suptilno, boje breskve sa mat završnicom, umerene pigmentacije tako da je odlično za početnike jer ne postoji mogućnost da preterate u nanošenju - izvrsno se dozira i lepo uklapa sa ostatkom šminke tako da su prelazi suptilni i prirodni.


Ja sam jako zadovoljna svakim od ovih proizvoda, i ako ste u prilici da kupite ili poručite preko interneta bilo šta iz KIKO Milano parfimerija, preporučujem da im date šansu. Postoji li nešto od njihovih proizvoda što biste vi preporučili meni? Ne zaboravite to da pomenete u komentarima. ;)


________________________________________________________________________________________


What I really had in mind for the next post was actually an outfit (which I tend to write the most because this blog is, above all, a reflection of my personal style), but I got sick and decided to postpone it for a couple of days so that I have time to recover a bit. In the meantime my mum came back from her business trip to Vienna and surprised me with a lipstick, a blush and nail polishes, all from the KIKO Milano make up shop, which are, sadly, not located in Belgrade. As soon as I took a look at everything I got to business and tested all of these products, and now it's time for me to share my impressions with you.


1. Nail polishes:  My mum was lucky to be in the make up shop just in these last couple of days because there was a sale that allowed you to pick any five shades of what they had on sale and purchase them for only five euros, and she chose the following five: 477, 478, 361, 340 and 527. Shade number 477 is a pearly white with discreet shimmering particles, and since it's not so intensively pigmented you would need at least one additional layer of nail polish to cover your nails completely and get the full intensity of the color, but my personal opinion is that it can work so much better as a glamorous finish to a classic french manicure. Shade number 478 is a pearly pink, and is similar since it also has that pearly shimmer, but is more pigmented and it can give the wanted effect in two layers. The nail polish in the shade number 361 is a dark coral color, intensively pigmented and excellent even in a single layer, but I recommend applying two coats to even it out and make it last longer. I can say the same for shade number 340, which is a light blue and terrific for the upcoming spring season. And in the very end, the nail polish in the shade number 527 is a dark turquoise, you can even say that it resembles a sapphire, and it has small shimmering particles just like shades 477 and 478, but is the best when it comes to pigmentation out of the three. I think this is my favourite among all five, but I'm looking forward to trying all of them out because I can't remember the last time I used nail polish.


2. Lipstick:  peach is probably a perfect color choice for any person regardless of the skin tone, hair or eye color because it gives one's face freshness and tenderness, and if you know how to play with its shades you can get a really exceptional effect. I was so happy when I saw this lipstick's shade, which is actually a light coral, but similar enough to the previously mentioned peachy tone to fit into the tender, natural look. The pigmentation is more like a thicker lipgloss, and therefore it's more easily removed, but with an adequate lip liner it can be applied as neatly as any lipstick with a matte finish. I think that this will be a welcome change to my constant use of matte lipsticks because it doesn't dry my lips out, and it also gives them that wonderful, feminine glow - I forgot how beautiful that can be.


3. Blush:  I use bronzers much more often compared to blushes because I think they fit my complexion, hair and eye color much better, but as I said before, peach color is probably the most versatile thing when it comes to make up, and that applies to blushes just as much, maybe even the most. The package of this blush really swept me off my feet - the box is a little work of art in a warm shade of purple with white details and rose gold letters, and the package with the mirror inside is made of high quality plastic, also in rose gold, which is one of my favourite colors. The blush is tender and subtle, a warm peachy tone with a matte finish, moderately pigmented so it's excellent for beginners because you can't apply a huge amount all at once - it can be perfectly dosed and it blends in with the rest of the make up well so the transitions are subtle and natural. 


I am very pleased with each of the products, and if you can buy or order online anything from the KIKO Milano stores, I suggest that you give them a chance. Is there anything from this brand that you'd recommend me? Don't forget to mention it in the comments. ;)


15 comments:

  1. Super ulov,ja volim njihovu kozmetiku pogotovo lakove za nokte :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  2. Interesting product, lovely images

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    ReplyDelete
  3. ja volim kiko kozmetiku, super je opis svih proizvoda, dopada mi se sto imas sjajne nijanse lakova za nokte!
    blog https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    yt https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE&t=1s

    ReplyDelete
  4. That lipstick colour is wow gorgeous, i have herd alot about this brand but never tried any of their products before
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
  5. Kiko proizvodi su nesto sto me je zaista previse iznenadilo nakon sto sam ih nedavno isprobala tako da sam se bas obradovala ovom postu! Odlicno napisano, Sjajnu kolekciju imas!! Odlican haul

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Obožavam Kiko i nisam još naišla na proizvod koji me je razočarao :) Naročito volim karmine. Baš si me podsetila da vidim šta ima novo ovih dana :D Super je post! Vidi se da se trudiš ;)

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love the colors of these nail laquers and also this lipstick looks wonderful!

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  8. This is an impressive haul, I love the lipstick in particular, definitely something I'd like in my collection :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    ReplyDelete
  9. Prosto sam luda za Kiko sminkom :-) tako da je za mene ovaj post pun pogodak! Boja ruza mi se bas dopada.
    Cmok

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Beautiful colors of nail polishes:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odlican izbor :) Super post i slike zaista prelepe :) #Samokazem

    ReplyDelete
  12. What a great haul, enjoy your new products!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  13. Mislim da je odo peti post koji čitam o Kiko proizvodima, ali ni kod nas ih nema, a jako sam željela da ih isprobam. Jako divan post i predivna recenzija. Lakovi su božanstveni. Obožavam ih, a ove nijanse su predivne!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete