April 28, 2013

Cupid


pictures by Milica

scarf: vintage
t-shirt: H&M
skirt: Zara
bracelet: birthday gift
bag: SammyDress (find it here)
shoes: LovelyWholesale (find them here)

Danas sam iskoristila divno, sunčano vreme za šetnju sa svojim drugaricama i pomislila kako bih mogla da prošetam svoje nove cipele sa LovelyWholesale sajta. Iako su se uklopile u kombinaciju tačno onako kako sam zamišljala dok sam ih kupovala, nisu se pokazale kao najudobnije za duže šetnje, tako da je bilo mudro što sam ponela svoje crvene Converse patike i odlučila da ću svoje nove cipele nositi samo u posebnim prilikama.
Takođe mi je palo na pamet da bi se moja nova torba sa SammyDress sajta sjajno uklopila uz ovaj pomalo mornarski izgled. Ona je ujedno i jedna od najljupkijih stvari koje imam od nedavno. Maramu svoje pokojne bake iskoristila sam kao ukras za kosu i pružila je lep mali kontrast prugastoj majici.
Želim vam lepe Uskršnje i prvomajske praznike!

Today I took advantage of the wonderful, sunny weather for a walk with my friends and thought how I could show off my new shoes from the LovelyWholesale website. Although they fit into the outfit exactly how I imagined when I bought them, they didn't turn out to be the most comfortable footwear for a longer walk, so it was wise of me to bring my red Converse sneakers, and I decided to wear my new shoes only on special occasions.
I also got the idea that my new bag from the SammyDress website would perfectly fit into this sailor inspired look. It's also one of the loveliest things I own from recently. I used my deceased grandmother's scarf as a hair accessory and it gave a nice little contrast to the striped t-shirt.
I wish you happy Easter and Labor Day holidays!





Romwe giveaway on Youtube
5 winners/day from 26th April to 3rd May! :)
Click to join: 
https://www.youtube.com/watch?v=oRICeRLHnJI

39 comments:

  1. Kad narucujes odecu i obucu sa tih sajtova kako znas da ti velicina odgovara? Okej za odecu, mrsava si, znas odprilike, ali za obucu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajtovi sa kojih naručujem odeću i obuću uglavnom imaju pored svakog proizvoda tabelu sa veličinama (koliko cm obima grudi, struka i kukova podrazumeva S, M, L itd.) i + pretvaranje iz inča u centimetre u zavisnosti od toga koju mernu jedinicu tražiš. A za obuću uvek daju više kriterijuma veličina, npr. evropsku, američku, kinesku, i po toj tabeli se lako možeš snaći.
      Iako sam vitkije građe, to ne znači da mogu napamet kupovati odevne predmete pošto su ti sajtovi uglavnom azijski i imaju drugačije kriterijume - neke odevne predmete moram uzeti u veličini L jer su mi sve ostale mere mnogo male. Uvek pažljivo izmerim obim grudi, struka i kukova da bih znala u koji kriterijum spadam i izaberem šta mi se sviđa u veličini koja mi odgovara.
      Nadam se da sam pomogla. :)

      Delete
    2. Jesi, hvala ti :)

      Delete
    3. Nema na čemu, nadam se da će ti sada biti lakše!

      Delete
  2. Very nice!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/04/insta-mania-1_27.html

    ReplyDelete
  3. Simpaticno! Torbica je preslatka :)

    ReplyDelete
  4. Great outfit, love the bag! :)

    www.deluxefashionista.com

    ReplyDelete
  5. your bag is so cute!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  6. Suknja mi je prelijepa, školska <3
    Tašna sa mašnom - divna!

    ReplyDelete
  7. Prelepa torba i suknjica , mozes iduci put da postavis jos neku sliku cipelica...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada mi žuljevi malo zarastu i kad budem sklopila sledeću kombinaciju u kojoj bi ih bilo, hoću. ;)

      Delete
  8. Torbica je i mene kupila :) Predivna je a i suknjica je uber cute :D

    ReplyDelete
  9. Torba je predivna!:))

    http://taanjicabb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. torbica je preslatka, bas sam narucila takvu prijateljici i onda sam se ja odusevila s njom al jos nisam narucila sebi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, koliko se meni to puta desilo - odlučim da kupim nešto drugome, pa se i sama u to nešto zaljubim. ;)

      Delete
  11. Svidja mi se, posebno torbica i narukvica:)
    Pratim te:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. divna kombinacija! upravu si, maram se savrseno uklopila u kombinaciju... a i da nije, koga briga - ipak je bakina marama, vrijedi sve pare svijeta :)


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/


    ReplyDelete
  13. Wow koja torbica i cipelice!!
    Te dve stvari bih ti rado "ukrala"!!
    Predivna!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :* Imala sam osećaj da će ti se upravo torba i dopasti. ;)

      Delete
  14. Divno, Jeco! Nadam se da ćeš uskoro imati vremena da postavljaš više outfit postova. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam - jedva čekam leto, kad ću postavljati odevne kombinacije skoro svakog dana! :D

      Delete
  15. Torba je WOW!!!


    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wooow! love your bag! ♥ you look amazing!

    http://tastemycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Your look is perfect! Love bag! Followed you, hope you follow me back
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  18. Bas si slatka!!! Divna kombinacija. Torba e wow!
    Pratim i ja tebe :))

    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Love the bag :) And the whole outfit is lovely! Thanks for the nice comment on my blog :D xoxo Nini

    ReplyDelete
  20. Beautiful! Love the shoes <3



    xxoo
    http://wildhearttts.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. love this entire outfit! the purse is darling!

    ReplyDelete
  22. Thank you for your lovely comment on my blog :) Love this red bag :) xx

    ReplyDelete
  23. Zaljubila sam se u ovu torbu! :D

    http://ladyayla.blogspot.com/

    ReplyDelete